Техніка швидкісного подання інформації

Окрім гальмування психіки надмірної за обсягом інформацією, цигани застосовують і техніку надмірної швидкості подачі інформації, оскільки люди можуть засвоювати інформацію, що надходить тільки з певною швидкістю і, якщо цю швидкість підвищити, то свідомість клієнта не встигає обробляти нові слова і вони йдуть прямо підсвідомість, минаючи цензуру. Але особливо ефективна техніка інформаційного навантаження, коли одночасно з кількох сторін починають щось клієнту голосно говорити, причому зблизька, відразу кілька циганок.

Це, мабуть, найчастіший і найзнаменитіший метод обкрадання клієнта, який збожеволів на кілька секунд. Причому, у цей момент клієнта всі стосуються і хапають, тож щось помітити він не в змозі. Його зір завантажений жестикуляцією та переміщеннями циганок, його слух та увага перевантажені словами та звуками, а кінестетика перевантажена сотнею дотиків та хапань.

Факт, що коли він відбивається від циганок, що насіли на наго, виривається і відходить, можна зі 100% впевненістю стверджувати, що кишені його очищені повністю, а одна з циганок зі здобиччю терміново зникла, і якщо ви з міліцією почнете біля їх щось шукати, то нічого собі, окрім стресу чи серцевого нападу, не знайдете і не отримаєте, принаймні за останню тисячу років ще це нікому не вдавалося, щоби щось повернути...

Так, вивчаючи циганські секрети, я спостерігав у одному селі випадок, коли циганка з дитиною на руках! попросила попити і зайшла через хвіртку, поки господарка винесла через 5-7 секунд кухоль води, з двору зникло 11 курей. При цьому галасу не було і куди вони у циганки поділися зовні не видно. Хто за цілою годиною відловлював з падіннями криком і лайкою одну курку, той зрозуміє які бувають на світі майстри та професіонали своєї справи - за 7 секунд 11 курей з дитиною на руках і без жодного звуку - це справжнє диво! Загалом, у такі моменти я глибоко шкодую, що ніхто у світі, крім мого батька, не знає секретів духовної та магічної спадщини циганського народу. Про деякі речі батько каже, що їхньою теорією не поясниш – це треба бачити та відчувати. Наприклад, танцююча красуня-циганка або старий-циган, що грає на скрипці... Дія справжнього циганського мистецтва породжує екстаз і емоційний транс такої глибини, що якщо скажуть вам розірвати ЗБОЮ груди, вийняти і віддати їм своє живе серце, ви це зробите, ні секунди не замислюючись...

Мистецтво циганської пісні, музики чи танцю породжує настільки глибокий транс і напруження емоцій у глядача, що деякі люди просто божеволіють, деякі стріляються, деякі від напруження почуттів не витримують і у них розривається серце. А деякі прив'язуються до циган сильніше, ніж до наркотику, і жити без них жодної хвилини більше не можуть...

Мій батько болісно сильно любить справжніх циган, і коли згадує про них щось, то завжди стає сумним і незрозуміло сумним... Батько вважає, що цигани - це реліктові руси, які дивом збереглися і дожили за мільйони років до наших днів і останніми, які мігрували зі Сходу, і якби вдалося розгадати таємниці циганського менталітету, то ми змогли б передбачати майбутнє нашої країни. Поки ясно одне, що циганське мистецтво може керувати емоційною сферою людини, а через неї її психікою, а потім і фізіологією; що стосується миттєвого впливу циганської музики, то це пояснюється її яскравою образністю та інформаційною щільністю формованих мислеформ, ну і звичайно, емоційним накалом і спеціальним геніально змінним трансген-уним ритмом.

Для маніпуляції свідомістю клієнта цигани, вуличні гіпнотизери, шахраї всіх мастей (включаючи американських "психоаналітиків", "психологів", "нейролінгвістичних програмістів" тощо) розробили цікаві психотехнічні хитрощі обману клієнта. Нового, крім термінології в назві цих хитрощів, нічого немає, тому що важко щось нове придумати в нашій багатотисячолітній професії, проте в сучасному "паранауковому" світі про них йдеться і пишеться без посилань на те, що ця циганська абетка , давно всім гіпнотизерам відома...

Метод називається "мовні трюки". Справа в тому, що циганка на вулиці часто не може прямо сказати: "Дай мені це!", тож прямі накази шахраї намагаються не застосовувати, а просто щось запитують чи пропонують, одночасно застосовуючи словесні трюки. Словесні трюки ділять на:

1. "Трюїзми". Це слово означає справжнє твердження, яке знаходиться у суворій відповідності до дійсності, але вирішує обманну стратегію шахрая. Наприклад, циганка хоче у безлюдному місці продати в красивій упаковці поганої якості светр; вона не пропонує прямо "Купіть!", а каже: "Ну і холоду! Відмінні, дуже дешеві светри! Усі купують, ніде таких дешевих светрів не знайдете!", і крутить у руках пакети зі светрами. Така ненав'язлива пропозиція купівлі більше звернена на підсвідомість і спрацьовує краще, тому що відповідає істині та проходить критичний бар'єр свідомості. Дійсно "холодно" (це вже одне несвідоме "так"), дійсно пакет і візерунок светра красиві (друге "так") і дійсно дуже дешево (третє "так"), тому без будь-яких слів "купіть!" у клієнта народжується, як йому здається самостійне, ним самим прийняте рішення купити подешевше і з нагоди чудову річ, часто навіть не розгортаючи пакета, а лише спитавши розмір.

2. "Ілюзія вибору". Цей словесний трюк у звичайну фразу непомітно ховає якесь приховане твердження циганки чи вуличного гішозізера про наявність якогось предмета чи явища. Наприклад, вас не запитують, чи будете ви купувати чи ні, а кажуть: "Яка ви симпатична! І це вам підходить, і ця річ чудово виглядає. Яку братимете, цю чи цю?", і циганка з симпатією дивиться на вас: Начебто питання про те, що ви цю річ купуєте, вже вирішено. Адже в останній фразі циганки міститься пастка для свідомості, яка імітує ваше право на вибір, але насправді вас обманюють, тому що вибір "купити - не купити" замінено на вибір "купити це чи купити те"

3. "Команди, приховані у питаннях". Вуличний досвід показав, що якщо команду приховати під виглядом прохання у питанні, то ефект надійніший. Наприклад, вам треба прикрити двері. Ви можете комусь сказати: "Ідіть і зачиніть двері!", але це буде гірше, ніж якщо ваш наказ оформити проханням у питанні: "Я вас дуже прошу. Ви не могли б прикрити двері?" Другий варіант спрацьовує краще і клієнт не почувається обдуреним.

Інший приклад команди, прихованої у питанні: "Ви вже знаєте що братимете?" Мабуть, найвідоміший і ввічливіший приклад такого роду - це слова Швейка: "Ну що ви хочете ще сказати перед тим, як я спущу вас зі сходів?" (Це замість команди "Іди звідси!").

4. "Моральний безвихідь". Цей метод полягає в тому, що продавець умовляє не "купити", а вмовляє "тільки спробувати" свій товар. У цьому випадку ми маємо пастку для свідомості, тому що йому нічого небезпечного чи поганого начебто не пропонується" і начебто повна свобода будь-якого рішення зберігається, але насправді досить спробувати, як продавець ставить відразу інше хитре питання: "Ну, сподобалося? Сподобалося?", і хоча мова нібито йде тільки про відчуття смаку, але насправді питання звучить "купуватимете чи ні". А так як річ об'єктивно смачна, то ви ж не можете на запитання продавця сказати, що вона вам не сподобалася і відповідаєте, що "сподобалася", тим самим ніби даєте мимовільну згоду на покупку. Тим більше, що як тільки ви відповідаєте сяючому та доброзичливому продавцю, що "сподобалося", як той, не чекаючи інших ваших слів, вже зважує вам товар і все більше, як би з нічого, вам вже незручно і відмовитися від покупки, тим більше, що продавець відбирає і накладає краще, ніж у нього є (з того, що видно). що вмовили купити, та так, що й ніяк по-доброму і не відмовишся, бо опиняєшся в моральному глухому куті, збрехати, що річ несмачна, незручно... Насправді цей трюк виконується ще складніше і надійніше, але я виклав його спеціально простіше, щоб було зрозуміло саме сенс трюку, коли людина дала добро на одне, а далі або ти негідник, або дай добро і на інше, а не реальний випадок чи приклад. Реальні випадки я розповім наприкінці книги, ви побачите, на що здатна звичайна вулична циганка...

Тим не менш, характерним і зрозумілим прикладом цього трюку є "Ти у мене був, чай пив, всі товариші по службі, сусіди і друзі знають, що ти в мене був, значить одружись, якщо не хочеш уславитися негідником!" Ось і виходить, що треба сто разів подумати, перш ніж прийняти запрошення з самого "зовнішнього невинного приводу" Мій батько застосовує метод "морального глухого кута" при лікуванні від куріння. Навіювання він закінчує фразою: "Тепер, після нашої бесіди ви знаєте, що ваше куріння особливо небезпечне людям, що оточують вас. Ім. воно в 100 разів шкідливіше, ніж вам, тому що вони, особливо жінки, старі і діти ніяк до цієї отрути не підготовлені Це яким же треба бути негідником, щоб, знаючи правду, знову закурити і нахабно і безсовісно всіх цькувати і знищувати все живе навколо себе... Я радий, що ви позбулися цієї злочинної та згубної гидоти...

Я, як і ви, абсолютно впевнений, що після нашої розмови всі курці, п'ючі та колючі покидьки суспільства вам неприємні й огидні, як і будь-якій нормальній людині, якщо вона не негідник і не подонок». Ми бачимо, що батько заганяє наркомана в моральний глухий кут: якщо ти це зробиш, то ти подонок... Батько каже, що помилка Довженка була в тому, що він повинен був до кодування (освіти нової домінанти) прати методом "морального глухого кута" стару домінанту - установку, що куріння чи випивка Треба спочатку закодувати на руйнування старих уявлень, потім закодувати на нові, а потім закріпити лікування виробленням стійкого умовного рефлексу на блювоту або пронос. Навіть якщо і припустити, що пацієнт вирішить стати негідником і запалить (або вип'є), то він відразу обгадає, що йому демонструють наприкінці лікування. . Тому у батька завжди 1100% результат, включаючи і осіб, які побували в О. Р. Довженка (нещодавно померлого). До речі, є у батька ще один секрет у його методі, він ніколи не кодує, поки рівень реагування пацієнта не доведений попередніми підготовчими сеансами до чіткого автоматично надійного прояву блювотного і проносного рефлексу.

5. Мовний прийом "чим... - тим...". Суть цієї мовної психотехніки у тому, що циганка пов'язує те, що відбувається з тим, що їй потрібно. Циганка, що торгує шапками, може сказати: "О, я бачу, - вам пощастило, ця шапка вам дуже личить, чим довше ви її міряєте, тим більше вона вам подобається...".

6. Мовний прийом "метод Штірліца". За законами людської пам'яті клієнт запам'ятовує в будь-якій розмові початок і кінець, а середина, як правило, забувається і з пам'яті випадає, тому важливе значення у вуличному гіпнозі має мистецтво входження в розмову та мистецтво виходу з розмови. Циганське мистецтво розмови полягає в тому, що циганка інтонацією та чітко вираженою несловесною поведінкою підкреслює ті слова, які їй потрібні, і ставить їх у кінець розмови. Прикладом є телепередача "Один на один", де довга суперечка двох людей запам'ятовується для 70 - 80% тільки останньою фразою. Якби сперечаються знали цей психологічний момент, що суперечка у більшості слухачів виграє той, хто скаже останню фразу, то сперечаються прагнули б, щоб його фраза була в телепередачі підсумковою та останньою.

7. Прийом "як тільки... те...". Цей мовний прийом-трюк полягає в тому, що ворожить, наприклад, циганка, бачачи якусь напевно майбутню дію клієнта, каже, наприклад: "Як тільки ви побачите свою лінію життя, то відразу зрозумієте мене!" Тут підсвідомою логікою погляду клієнта на свою долоню (на "лінію життя") циганка логічно приєднує нарощування довіри до себе та всього того, що вона робить.

При цьому циганка спритно вставляє пастку для свідомості кінцем фрази "відразу зрозумієте мене", інтонація якої означає інший, прихований від свідомості, справжній сенс - "відразу погодьтеся з усім, що я роблю".

8. Мовний трюк "три історії". Трюк у тому, що гіпнотизер розповідає якусь історію № I, приблизно, у середині її перериває і починає розповідати історію № 2, яку, приблизно, теж перериває. Потім гіпнотизер повністю розповідає історію № 3, потім закінчує історію № 2, потім закінчує історію № I. Історії під номерами I та 2 повністю усвідомлюються та запам'ятовуються клієнтом, а історія № 3 швидко забувається і майже не усвідомлюється, тому саме до неї циганка і включає інструкції та команди для підсвідомості клієнта.

9. Мовний прийом "іносказання". Це мовний циганський трюк полягає в тому, що своє прохання або якесь вигідне собі думка циганка викладає алегорично, як Ходжа Насреддін, у вигляді короткої історії або метафори, при цьому прихований сенс історії і є думка, яку циганка хотіла безперечно і минаючи критику свідомості , впровадити у підсвідомість клієнта Причому, чим яскравішим і емоційнішим є анекдот або метафора, тим вищий і надійніший впроваджений ефект. Великим майстром "іносказання" був Ісус. Багато майстрів літератури (Езоп, Крилов, Жванецький) також успішно застосовували цей мовний трюк для впровадження у свідомість читачів якоїсь важливої ідеї чи думки.

10. Мовний трюк "розсіювання". Цей прийом полягає в тому, що команди і побажання циганки у вигляді слів, що виділяються окремо (інтонацією, паузами, гучністю, дотиком, жестами, мімікою та ін.) розсіюються по всій розмові, але підсвідомість клієнта буде реагувати тільки на ці слова. Практика показала, що приховані техніки розсіювання команди спрацьовують краще, ніж висловлені іншим способом. Для освоєння цієї техніки треба вміти говорити з виразом і наголошувати на потрібних словах. Гіпнотизери виділяють такі способи прихованих (фіксованих) повідомлень:

1)Кінестетичні способи (найефективніші): дотик до руки, дотик до голови, будь-яке погладжування, поплескування по плечу, потиск руки, дотик до пальців рук, накладання кистей на кисті клієнта зверху, взяті кисті клієнта у свої обидві кисті та ін.

2) Емоційні способи: підвищення емоції в потрібний момент, зниження емоції, емоційні вигуки або жести.

3) Мовні способи: зміна гучності мови (голосніше, тихіше): зміна темпу мови (швидше, повільніше, паузи); зміна інтонації (зниження – підвищення); супутні звуки (постукування, клацання пальцями); зміна локалізації джерела звуку (праворуч, ліворуч, зверху, знизу, спереду, ззаду); зміна тембру голосу (імперативний, командний, жорсткий, м'який, вкрадливий, протяжний).

4) Візуальні способи: мімікою, розширенням очей, жестикуляцією рук, рухами пальців рук, зміною положення тіла (нахили, повороти), зміною положення голови (повороти, нахили, підйоми), характерною послідовністю жестів (пантомімікою), тараненням власного підборіддя.

5) Письмові способи. У будь-який письмовий текст можна за допомогою техніки розсіювання вставити приховану інформацію, при цьому потрібні слова виділяють: розміром шрифту, іншим шрифтом, іншим кольором, курсивом шрифту, абзацним відступом, новим рядком та ін. Крім вищеописаних мовних пасток для свідомості циган та вуличні гіпнотизери часто користуються обманним методом "старої реакції". Цей прийом полягає в тому, що якщо в якійсь ситуації людина сильно зреагує на будь-який подразник або стимул, то якщо через деякий час цю людину знову піддати дії цього подразника або стимулу, то автоматично спрацює стара реакція, хоча умови та ситуація можуть зовсім відрізнятиметься від тієї, в якій реакція виявилася вперше. Цей давньоруський психотехнічний прийом в академічній науці описав у 1895 році В. Бехтерєв, згодом назвавши його "поєднаним рефлексом".

Трохи пізніше цей феномен досліджував на собаках Іван Павлов і назвав його "умовним рефлексом". Класичний приклад "старої реакції", це коли на дитину, що гуляє в парку, несподівано напав собака. Дитина сильно злякалася і в подальшому в будь-якій навіть найбезпечнішій і нешкідливій ситуації побачивши собаку у нього автоматично, підкреслюю, несвідомо і автоматично, виникає "стара реакція" - страх. Іншим прикладом "старої реакції" може служити похоронна музика для людини, яка пережила похорон когось із близьких людей і зазнала на них скорботи та печалі. Почувши знову цю ж похоронну музику, людина порине в "стару реакцію" - реакцію скорботи та смутку.

Read 126 times
Add comment

Підтримайте проект

Допоможіть проекту для оплати хостингу та розвитку ресурсу.

Підтримати

Нові коментарі

Стадницкий Сергей Сергеевич, ТОВ «ТОРГ ІНТЕРНЕШИНЛ», 44621722
29 квітень 2024
Если вы работаете на этой фирме, то видимо не в курсе как ведут дела с клие...
Стадницкий Сергей Сергеевич, ТОВ «ТОРГ ІНТЕРНЕШИНЛ», 44621722
29 квітень 2024
Працюю на цій фірмі вже давно і не яких таких як ви пишете ситуацій не було...
Шахрай ОЛХ (olx)
29 квітень 2024
Вкрав гроші
інтернет- магазин ineed.ua
28 квітень 2024
Замовляла лампу, отримала бракований поламаний товар. Купляла по повній пер...
Otzyvua.net
28 квітень 2024
Про мошеннический магазин "Розетка"они тоже удаляют отрицательные отзывы
schemior.com
26 квітень 2024
лохотрон повний schemior

Індекс Google

Потраплення відгуків до індексу Google займає до 3-х днів після публікації.

Докладніше