isuper.com.ua
0974399699 0630712155
Вирішив придбати термос у цих..., навіть не можу назвати їх продавцями і людьми.
У них найнища ціна на ринку, тому більше не куплюся на ціну, а буду купувати у перевірених продавців. Їхній рівень можна вже побачити по сайту і по спілкуванні з потенційними клієнтами. Але все ж таки я замовив у них термос.
Під час огляду на пошті, виявив, що коробка термоса така зашурована, наче нею у футбол грали, на кришці термоса виявив скол пластику, а дно з нержавіючої сталі весь в мілких царапинах. Я відмовився від посилки.
Після чого дані бИчки почали наярювати мені і моїй матері (замовлення було оформленно на її ім'я та номер). У нас не було можливості відповісти та і конфліктувати особливо не було бажання.
На наступний день матері на вайбер прийшли погрози, що ми є шахраями, що просто замовляємо товар і відмовляємося, що вони нас і наші конакти внесуть до баз даних шахраїв. Я відповів їм описом та надіслав фото з численними дефектами, після чого вони почали ігнорити і досі відповіді не надали.
Тобто реалізувати бракований товар, наживатися на цьому і ще погрожувати людям і вести себе як бИчки, то це не шахрайство, а звинувачувати мене, що я не отримав бракований товар, то я шахрай?
Я не люблю конфліктні ситуації і писати відгуки подібного характеру, але цей магазин на це заслуговує.
Не замовляйте у них нічого, а то будете не раді.
Відгуг від імені адміністрації магазина.
Людина виявилась стандартним шахраєм, яка нанесла фінансову, а тепер і моральну шкоду магазину.
Замовлення оформлено з накладеним платежем (оплатою на новій пошті).
Ця особа, зробила замовлення в декількох магазинах, не збираючись забирати товар у всіх, а тільки в якомусь одному. Цим самим нанісши фінансову шкоду магазинам, які за свій кошт просто покатали товар.
Відмовившись від свого замовлення, особа навіть не повідомила причину відмови. На дзвінок менеджера не відповіла так само і на запит у месенджері. Товар був повернутий та перевірений в присутності менеджера на Новій Пошті на брак та пошкодження. Нічого виявлено не було. Тобто товар був повністю новий та без пошкоджешь.
Таких "клієнтів" нажаль стає все більше( Вони навіть не задумуються, що за їхні примхи фінансово страждають інші люи(
Шахраї повинні нести відповідальність!
А як ви зрозуміли, що покупець робив замовлення в декількох магазинах? Просіть передоплату за доставку. У вас в "магазині" відсутні будь-які дані щодо підприємства. Ззовні сайт ідентичний з smart-shop-ua.com.ua, там також підробну, низькоякісну туфту продають. Адреса фіктивна. Щодо останнього речення цілком згоден
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://marker.org.ua/
Адміністрація ресурсу не видаляє відгуки на Ваші прохання, побажання та погрози. Не подобається відгук? - пишіть у коментарях або домовляйтеся з автором відгуку.
Допоможіть проекту для оплати хостингу та розвитку ресурсу.
Потраплення відгуків до індексу Google займає до 3-х днів після публікації.