Дуже шкода, що не перерівив номер (098) 567-30-09 на подібних ресурсах і повівшись на приманливі ціни, зробив замовлення наперед № 0060223 саме на сайті rezina-diski.com.ua.
Ознайомившись з описом на сайті чомусь переконав себе, що компанія знаходиться в м. Харків і так би мовити в знак солідарності чи підтримки, оформив таки замовлення тут. Звісно не факт що то правда, що місце дислокації саме м. Харків!
Закинув в кошик обрані шини 30.10.24 реакції від мнееджера не було. Наступного дня самостійно 31.10.24 зателефонував, усе уточнив і підтвердив замовлення. На вказану мною почту прийшло повідомлення, що замовлення прийнято в роботу. Після чого самостійно намагався дозвонитись, але усі номери були знов зайняті. Зашивається людина, подумав я - зачекаю. Через декілька годин все ж таки перетелефонував і сказав що шини можна оформити як наложеним платежем так і переказати на карту і бонусом доставка буде безкоштовною з відправкою вже завтра, тобто 1.11.24. Після того розмова перейшла у вайбер, де отримав реквізити карти. Не побачивши якихось лівих посилань і знов таки будучи переконаним у своїй солідарності вирішив сплатити замовлення відразу. На сайті інформацію оновили, що товар справді сплачено. Скріни маю. До кінця дня ТТН так і не отримав. В суботу 2.11.24 продовжую переписку як у вайбері з нагадуванням про своє замовлення так і у телефонному режимі телефонуючи йому, отримав відповідь, що відправлення буде лише в понеділок 4.11.24. Буває, не завжди все і відразу гладко йде, можливо якась накладка, тима паче, нагадую, м. Харків. В понеділок 4.11.24, як ви розумієте, дива не сталось. На телефонний дзвінок зранку відповів повідомивши, що шини вже виїхали, але ТТН не знає, бо відправляв не він. До вечора ТТН в додатку нової почти так і не з'явилося, тому на початку 17.00 я знов йому зателефонував і попросив, щоб він навів усі справки і перетелефонував. А віз і нині там...
Як ви розумієте, історія така сама як і в усіх попередніх випадках. Тому маючи скріни кабінету на сайті, скрін листа на пошту, скріни переписки у вайбері, записи деяких телефонних розмов, отримані деякі реквізити з попередніх відгуків потерпілих завтра 05.11.24 прямою дорогою до кіберполіції писати заяву про шахрайство на цього недоброчесного пана, а ще зайду в банк, напишу запит на повернення коштів, якщо звісно він під нуль всю карту не опустошив. Можливо прийдеться це зробити навпаки, а не почерзі, але факт залишається фактом.
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://marker.org.ua/
Адміністрація ресурсу не видаляє відгуки на Ваші прохання, побажання та погрози. Не подобається відгук? - пишіть у коментарях або домовляйтеся з автором відгуку.
Допоможіть проекту для оплати хостингу та розвитку ресурсу.
Потраплення відгуків до індексу Google займає до 3-х днів після публікації.