Відгук про Проект 2017-2024
Проект, започаткований у 2017 році, викликає безліч запитань і сумнівів.
Приблизно з 2018-2019 років по сьогоднішній день (2024 рік) Сергій Васильович Парасюк разом із сином Морозом Максимом, розпочали збір коштів на свій стартап. Продаючи людям франшизу. Обіцяючи, що кошти підуть у повноцінну масштабну рекламу сервісу спочатку в Києві, потім в інших містах, а також закордоном. Після реклами, в сервісі з'являться замовники і виконавці послуг. Сервіс буде фіксувати замовлення та стягувати комісію з заробітку виконавців. А прибуток, логічно, забиратимуть розробники сервісу та ділити частину як пасивний прибуток інвесторам.
Але. Досі відсутня платна реклама на великих платформах, ЗМІ, реклама лише сумнівні групи шляхом розповсюдження руками партнерів-інвесторів за "плюшки", з ціллю зібрати більше інвесторів.
Ідея об'єднати сервіси послуг, таксі та оренду житла, зробивши сервіс у вигляді карти міста, з розташуванням виконавців по місцезнаходженню, ще і з пасивним доходом для інвесторів , безперечно дуже цікава, але проект у хаосі. Ще щось типу об'єднання ідеї на кшталт змішати сервіси Кабанчик і UBER/BOLT в один флакон.
Інвестори з України, Молдови, Азербайджану та Казахстану не бачать звітності та доходів, вкладення не спрямовані на рекламу та розвиток.
Також обурливо те що партнерів, які вклали гроші в цей стартап, блокують, чати видаляють. І якщо раніше блокували партнерів вибірково, обережно, тихо, щоб інші партнери не бачили. То в липні 2024 почали масово блокувати. Видалили робочі чати партнерів самі засновники. А блокують за що? За незручні питання в групі партнерів чи на вебінарі з Парасюком. Тобто люди які вклали свої гроші, і по моралі, вже співвласники бізнесу, не мають права задавити питань лишніх. Мовчати і їсти тільки лапшу, і за копійки втягувати нових інвесторів, співаючи шаблонні оди про успіх в бізнесі, як це буває в МММ і МЛМ компаніях.
Дуже цікавий виявилася факт, що Парасюк Сергій використовує чужі фото під свої цілі, роблячи фотомонтаж. Тобто бере чуже фото, де не знайомі люди, і робить монтаж під своє обличчя. Зокрема, останній факт був нещодавно. З весни він не на зв'язку, рідко спілкується з партнерами. Говорить, що начебто допомогає армії ЗСУ з тестуванням і розробкою якоїсь програми. І каже, що немає зв'язку там. Отже, в один десь в робочому чаті партнерів назріла "буря", скандал, і ми, партнери почали задавати багато логічних питань. Спочатку він блокував, нас. Потім просто знищив дві робочі групи. Деякі партнери в приватні отримали від нього фото. Нас зразу здивувало, якщо він дійсно допомогою армії з тестуванням і розробкою програми (хоча я особисто не вірю що він має відношення до IT, по нашій інформації він звичайний бізнесмен, і мав якесь відношення до політики в минулому), то чому на фото повна екіпіровка? Автомат в руках? Чому зимові рукавиці на фото серед літа 2024 року? Не важко було прогуглити, і знайти, що ЗМІ (Детектор Медіа) публікував аналогічне фото, тільки за жовтень 2023 року, відомого українського журналіста і військового Артема Шевченко. Тобто він, Парасюк, вкрав фото Артема, змінив фон, і "врізав" своє обличчя, в районі шиї видно сліди заблюрення (якщо відкрити фото на комп'ютері в програмі Фотошоп, видно сліди втручання, і замазування), навіть видалено технічні файли EXIF. Є ще одне цікаве фото, старе, де він начебто був на Майдані Революції гідності, дуже схоже теж на фотошоп.
Договори з покупцями франшизи "за бажанням" покупця франшизи. Що є ненормально.
В оферті (а це до речі важливий юридичний документ), та і взагалі на сайті багато помилок, навіть у імені Мороза Максима Сергійовича є помилки.
Гроші збирають на дивні реквізити, замість розрахункових рахунків компанії. Збирають на власні банківські картки (Сергія, і двух жінок, вірогідно донька та дружина), раніше ще була картка російського Тінькофф банку, яка належала його програмісту. А також, на анонімні гаманці (Payeer, Qiwi тощо).
На сьогоднішній день сервіс непрацюючий. Можливо, комусь вдасться знайти виконавця послуги, думаю, це технічно можливо, але враховуючи, що замовників і виконавців дуже і дуже мало, і замовлення не фіксуються досі, а отже, виконавець не сплачуватиме комісійні з доходу, це банально означає що бізнес не приносить дохід. А куди поділи гроші інвесторів на запуск, цікаве питання? Відкрили інший бізнес на наші гроші? Чи може гасили податкові борги, які були у Парасюка раніше? Чи може придбали авто, квартири собі?
Також в якийсь момент він набрав ще партнерів з росії та Білорусі. Коли українські партнери після початку повномасштабної війни були цим фактом невдоволені, Парасюк обіцяв що гроші тих партнерів віддасть на потреби української армії, але звіту не надав.
Також є партнери з Молдови, Казахстану, Азербайджану, та, можливо, ще якісь країни.
В основному, громадяни України, в більшості. Точно кількість невідомо, але близько 1000 або більше осіб. Якщо рахувати гроші лише 25 осіб з України, це 7500$ по нинішньому курсу. Які можна було пустити в справжню рекламу: бігборди, телебачення, радіо, газети, метрополітен, контекстна та таргетована реклама в інтернеті. Але ні. Зате довгий час була видимість кропіткої роботи: Парасюк узяв частину партнерів і запровадив реєстрацію об'єктів на карті сервісу (організації допомоги, бомбосховища). Деякі партнери говорять, що Парасюк говорив, що це начебто було вимогою посадових осіб влади. Ще запровадив якісь токени. Це все замість запуску.
Коли він розпочав сервіс, тоді не було взагалі ніякої реєстрації. Він був просто ФОП. Потім він зареєстрував торгову марку в Україні, згодом - компанію зареєстрував в Нідерландах. Перший варіант договору мав численні помилки і дуже поверхнево опис умов співпраці з інвесторами-франшизерами. І взагалі дивно, що продаючи франшизу, він не наполягав на підписання договору, а юридично неграмотні інвестори, типу пенсіонери, сімейні люди, молоді люди, не додумались підписати договір. Крупні інвестори навіть би не лізли би в це точно.
Кожен рік він говорить що старт реклами буде ось ось, і зовсім трохи не вистачає партнерів.
Ще цікавим є відеоролик, який він показував партнерам, начебто це знімало телебачення ще давно Маріуполь ТВ. Звук і кадри не дуже синхронізовані, постійно блимає напис безкоштовної програми Моваві відео редактора, невже журналісти ТВ роблять такі сюжети? Таке відчуття що він просто вкрав якийсь сюжет, окремо зробив зйомку свою, і все змонтажував у один ролик.
До війни, він говорив що проект заснував через важке дитинство в інтернаті. Після війни і окупації його рідного Маріуполя, вже говорив інше, що через втрату бізнесу через війну. Маніпуляції. Крім того, він неодноразово міняв дати на сайті, змінював роки реальні народження проекту.
Домен сайту вже більш свіжий, були ще кілька доменів.
Helpfi.me
Helpfi.club
Helpfi.info
Helpfi.ua - діючий
Минуло сім років, а проблеми не вирішені. Ми відчуваємо себе обманутими і вимагаємо прозорості.
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://marker.org.ua/
Адміністрація ресурсу не видаляє відгуки на Ваші прохання, побажання та погрози. Не подобається відгук? - пишіть у коментарях або домовляйтеся з автором відгуку.
Допоможіть проекту для оплати хостингу та розвитку ресурсу.
Потраплення відгуків до індексу Google займає до 3-х днів після публікації.