Хочу повідомити про шахрайство з боку інтернет-магазину в соц. мережі Інстраграм. Замовила у них декілька товарів на суму 1838 грн, оплата була декількома чеками (квитанції всі в наявності), є скрін переписки в дайрект. Після н-ної вимоги вислати посилку вони спочатку говорили різні відмови по типу немає світла, не працює пошта і т.д., а потім просто заблокували доступ до аккаунту, щоб не могла залишати коментарі для інших обманутих покупців. Всі мої коментарі про те, що це магазин-фейк і це шахраї, які я залишила під постами, згодом всі були видалені.
1) Залишила скаргу на акаунт на площадці Інстаграм.
2) Залишила скаргу про шахрайство в А-Банку, заявка була прийнята службою підтримки від 18.12.2022р.
3) Відправила заявку до кіберполіції з чеками про оплату та номер картки шахрайки.
Оплата здійснена на карту А-Банку 5169155118078326, власниця Наталія Швед.
Чекаю розслідування даного інциденту з метою повернення вкрадених коштів, які я сплатила за неотриманий товар, а також для недопущення обману стосовно інших користувачів мережі, які також можуть бути жертвами даної схеми.
Чекаю на зворотню інформацію щодо реєстрації мого звернення та ходу розслідування справи.
Адміністрація ресурсу не видаляє відгуки на Ваші прохання, побажання та погрози. Не подобається відгук? - пишіть у коментарях або домовляйтеся з автором відгуку.