Мій чоловік купував електровелосипед, визначив модель і почав шукати магазин. На одному з сайтів знайшов старішу модель і зв'язався з магазином. Менеджер надав консультацію і запевнив, що вони зможуть поставити нову модель, яку ми й шукали. Після цього спілкування перейшло у Вайбер, де оператор також запропонував кошик та дитяче сідло.
Повідомив про загальну суму та безкоштовну доставку за умови попередньої оплати. Чоловік сплатив за замовлення і надіслав скрін квитанції.
За день вони повідомили, що оплату отримали і пообіцяли відправити товар протягом двох днів.
У зазначений термін товар відправлений не був.
На запити коли відправлять оператор у Вайбері кілька разів переносив відправку на завтра, а потім пояснив що начебто був знайдений брак і вони за тиждень відправлять перевірений товар з заводу і компенсують затримку подарунком.
У зазначений термін товар відправлений знов не був.
На запит, пообіцяли завтра і також не відправили на що їм було повідомлено про наше бажання повернути гроші.
Після цього перестали відповідати на дзвінки та повідомлення у Вайбері.