от Гість Дата Понеділок, 07 лютий 2022
Категория: Інтернет магазини

shkura.com.ua

Замовив "масажер" на сидіння батькам в подарунок (сам знаходжуся не в Україні).
1. Вайбером вислали реквізити для оплати - оплатив, заплатив комісію банку.
2. Спитав, скільки буде коштувати доставка. Сказали - 80 грн. Оплатив, заплатив комісію банку.
3. Уточнюю, чи це буде адресна доставка (в замовленні вказано було, що доставка на адресу і адресу було вказано). Мені відповідають, що доставка на адресу буде коштувати 100 грн. (тобто мені треба доплатити ще 20 грн і оплатити комісію банку).
4. Після нагадування "спеціалісту", що перед тим, як писати щось клієнту, треба хочаб ознайомитися з специфікою замовлення, замовлення відправили.
5. Отримую «масажер» зовсім не той, яки замовляв.
6. На прохання прояснити ситуацію отримую лише тишу по всіх каналах (вайбер, email, форма зв'язку на їхньому сайті).

Зіпсований настрій, час і гроші. Не рекомендую до співпраці.

Создать комментарий