от ermakalisa Дата Четвер, 21 березень 2024
Категория: Аферисти та шахраї

Інстаграм-магазин Mains.store шахраї!

Вітаю! Робила замовлення в магазині mains.store в Інстаграм, 28го лютого 2024 р, замовлення по повній передплаті, це було пальто розміру SM з загальної розмірної сітки у кольорі Графіт за 3399 грн (окремо оплатила пояс за 150 грн). В шапці профілю вказано, що є обмін та повернення. Я про всяк випадок перепитала, бо для мене це було найважливіше, якщо не сяде, то можна повернути, як в усіх нормальних законних магазинах. Мене запевнили ще раз, що обмін та повернення є. 

Було оговорено, що доставка складатиме 5-9 робочих днів, на що я і сподівалась. Пройшов тиждень, я почала питати, коли зможу очікувати замовлення. Вони почали кормити завтраками, по типу "вже на завершальному етапі" , "вже збираємо ваше замовлення" і тд. Пройшов ще тиждень, я вже була незадоволена, бо довелось повністю змінювати плани через очікування. Вони запропонували відправити мені пальто в чорному, білому або бежевому кольорі, а це зовсім не те, що я замовляла. Коли я сказала, що буду відміняти замовлення, бо це вже походить на скам, коли я навіть не знаю точного дня відправки. Вони сказали що четвер (21 березня) крайній срок. Я погодилась (і даремно).

Я отримала своє замовлення 20 березня (майже 3 тижні потому, 3 Карл!). Але вони оплатили доставку. Я отримала пальто на НП, візуально все було ок, але не було поясу (за який я нагадувала 2 рази). Коли я написала про пояс, мене запитали чи я доплачувала за нього, а потім просто не відповіли. (потім пообіцяли доправити, після того як я написала про відмову)
Я мала змогу приміряти пальто тільки наступного дня, 21 березня, і воно не підійшло мені за фасоном і розміром, було дуже велике, хоча мені порадили саме цей розмір обрати. Я вирішила скористатись поверненням, як було сказано консультантом, mains.store це офіційний магазин, ага)). І тут почалось.

Спочатку мені сказали, що пальто відшивалось на замовлення, саме тому повернення не буде. (На яке замовлення, коли я обрала пальто з загальною розмірною сіткою, ніхто мене про це не попереджав і заміри для пошиття не питав). Потім мені сказали, що типу я ж не одразу написала, що не підійшло, тому певно я його носила, тому не буде повернення. (Закон про Права споживачів, про повернення протягом 14 днів - просто існує). Але керівництво магазину вирішило це ігнорувати, їм закони не писані. Згідно зі словами магазину, я мала одразу сказати на пошті, і тоді відмовитись. (Але це типу не так працює, якщо шо, це не білизна і постільне, на яке не розповсюджуються правила повернення).


Заява в кіберполіцію буде написана, а також, я сподіваюсь, мій відгук стане для когось корисним і ви не потрапите в таку ж ситуацію, що і я. (Як жаль, що я не перевірила тут відгуки про них раніше).
Мені дуже прикро, що люди вирішили робити нечесний бізнес та вигадувати свої правила та закони, особливо коли за вікном війна. Чи за це боряться наші захисники?

Создать комментарий